Cashpot: Combinaţie unică de provocare şi divertisment

octombrie 23, 2011 in Exclusiv, Gambling, Gambling Romania, Interviuri

Sălile de Joc CASHPOT aniversează 2 ani de existenţă. Am stat de vorbă cu Eugeniu Cazmal şi Sergiu Furdui, co-parteneri la conducerea Cashpot cu privire la acest eveniment.

Cum aveţi de gând să sărbătoriţi primii 2 ani de Cashpot?

Am decis să sărbătorim acest mare eveniment anunţând începerea unei noi tombole în sălile de joc Cashpot ce va avea ca premiu final un autoturism VW Jetta, cât şi multe alte premii în bani. Va fi un real succes şi suntem foarte bucuroşi că am primit un feedback pozitiv din partea clienţilor.


Dintre toate lucrurile pe care le faceţi pentru clienţi, care credeţi că are cel mai mare impact pozitiv asupra lor?

Cele mai importante sunt tombolele non/stop, jackpoturile şi petrecerile. Nu există multe alte săli de jocuri, care să pună la bătaie premiile pe care le oferim noi. Alături de acestea, avem o echipă de profesionişti care oferă servicii de calitate maximă pentru fiecare client.

Aveţi doi ani în sectorul de operare. Cashpot s-a descurcat bine? Cum faceţi faţă competiţiei de pe piaţa din România?

Întotdeauna am încercat şi vom încerca să ne perfecţionăm. Nu am încetat niciodată să ne gândim la ceea ce le putem oferi clienţilor. Noi ne gândim tot timpul la ce am putea face mai departe şi la ce am putea să îmbunătăţim. Rezultatele nu s-au lăsat aşteptate şi iată că numărul clienţilor ce ne trec pragul zilnic creşte, ceea ce ne dă multă putere de muncă şi ne aduce, desigur, satisfacţie.

Ce i-aţi sfătui pe ceilalţi operatori, martorii succesului dumneavoastră?

Elementul nostru principal de marketing al ultimelor şase luni a fost tombolele cu maşini. Am observat între timp că alte branduri, mult mai puternice, au copiat această idee. Este înălţător să vezi că oamenii îţi copiază ideile, a fost un succes care a ajutat mult brandul Cashpot să ajungă foarte departe.

Cum apreciaţi piaţa jocurilor de noroc din România în 2011?

Sfârşitul anului 2011 va fi greu, dar atâta timp cât nu ne vom cufunda într-o altă criză economică, mă aştept ca prima jumătate a anului 2012 să aducă îmbunătăţiri pe piaţa jocurilor de noroc, evoluţii pe care le vedem deja la nivelul Europei de Est, dar din păcate, nu şi în România.

Ce ne puteţi spune în încheiere?

În ultimul timp am oferit o mulţime de premii, am avut o multitudine de beneficii pentru clienţii noştri. Până în acest moment, anul 2011 a adus clienţilor Cashpot premii importante în bani sau autoturisme. Sunt sume mari şi ne dorim ca pe viitor acestea să crească substanţial. De aceea, invităm toţi cititorii revistei dumneavoastră în Sălile de Joc Cashpot din Piteşti (Bld. I.C. Brătianu, bloc D1, parter), Bistriţa (Str. Mihai Eminescu, nr.5-8, parter) şi Râmnicu-Vâlcea (Str. General Magheru, nr.16, bloc H, parter). De asemenea, vă aşteptăm şi pe cash-pot.ro.