Facebook permite publicitatea jocurilor de noroc online
noiembrie 5, 2011 in Exclusiv, Gambling, Gambling Africa, Gambling America, Gambling Asia & Oceania, Gambling Europa, Gambling Romania, Stiri
Într-un efort de a evita birocraţia în anumite ţări în ceea ce priveşte jocurile de noroc online, populara reţea de socializare Facebook a avut mereu reţineri cu privire la reclamele la jocurile online. Recent, însă, compania ce valorează miliarde de dolari se pare că şi-a schimbat atitudinea, din moment ce a decis să permită astfel de publicitate.
Singura problemă în această poveste este că reclamele la jocuri online nu pot fi expuse clienţilor americani, ce compun un număr foarte mare din utilizatori. Mai mult, cei ce doresc să afişeze reclame pe Facebook trebuie să nu facă aluzie la alte ţări în reclame, ţări unde pariurile online sunt interzise.
Iată o parte din decizia oficială dată publicităţii de Facebook: “În primul rând, acum permitem promovarea cazinourilor offline sau a altor spaţii de joc legale cu condiţia ca publicul să fie targetat corespunzător. Continuăm să interzicem promovarea cazinourilor online în SUA, dar este posibil să autorizăm reclamele la cazinouri online din alte state cu permisiunea noastră explicită.”