Tolga Aygun: “Pentru mulţi, cazinoul Queen s-a transformat într-un stil de viaţă ”
noiembrie 10, 2011 in Exclusiv, Gambling, Gambling Europa, Gambling Romania, Interviuri
Tolga Aygun, general manager al cazinoului Queen din Bucureşti, provine din Izmir, oraş aşezat pe vatra vechii cetăţi greceşti Smirna, dar nu se simte deloc ca un străin, fiind convins de faptul că bucureştenii, prin comportamentul lor, se aseamănă mult cu turcii…
Vă rugăm să ne spuneţi care a fost primul dumneavoastră contact cu industria de gambling?
Când eram student în Turcia, în anii ’90, exista un fel de tradiţie printre tineri: să îşi suplimenteze veniturile lucrând în cazinouri. Astfel că am fost învăţat şi am început să lucrez într-un slot casino. După universitate am început să mă perfecţionez din punct de vedere profesional. Am lucrat în Turcia, în domeniul industriei timp de 8 ani, după care am plecat în Cipru, pentru că piaţa de gambling din Turcia s-a închis. În Cipru am lucrat timp de 9 ani, după care am venit la Queen Casino, în România unde lucrez de 5 ani.
Spuneţi-ne mai multe lucruri despre Queen Casino.
La Queen Casino, din punctul meu de vedere, există cea mai bună atmosferă, pentru că aici relaţia dintre angajaţi este foarte apropiată, suntem ca o familie. Avem avantajul, aici la Queen, că locaţia se află în centrul oraşului şi că nu s-au făcut foarte multe schimbări în ceea ce priveşte staff-ul, astfel reuşim să fim mai aproape de clienţi şi să îi facem să se simtă confortabil atunci când ne călca pragul. De asemenea marketing-ul şi PR-ul cazinoului, practică un program foarte agresiv, în această perioadă şi astfel reuşm să aducem noi jucători din ţară sau din străinătate. Desigur cazinoul este deschis 24 de ore, din 24 şi oferă un serviciu complet clienţilor noştri, avem restaurant, valet parking, şofer pentru clienţii VIP şi desigur VIP gaming room.
Câte mese de joc aveţi în cazinou, ce fel de jocuri, câţi angajaţi?
Avem în momentul de faţă 20 de mese de joc, de asemenea numai în zona de jocuri live avem 120 de angajaţi, la care se mai adaugă mai mult de 100 de angajaţi ce deservesc zona de sloturi, restaurantul, monitorizarea şi aşa mai departe. Queen Casino găzduieşte jocurile obişnuite, ca ruleta şi Blackjack, dar şi noua generaţie de jocuri: Texas Hold’em, Three Card Poker, Ultimate Poker, Dice.
Cu ce se diferenţiază Queen Casino de celelalte cazinouri româneşti?
Pot spune că diferenţa dintre Queen Casino şi celelalte cazinouri este dată de staff-ul cazinoului, care este foarte apropiat de clienţi şi întodeauna vine în întâmpinarea cerinţelor acestora. De asemenea, angajaţii noştri au misiunea de a îi face pe clienţi să se simtă protejaţi, să îi facă să înţeleagă că la Queen Casino nu vor fi niciodată păcăliţi şi întodeauna vor fi respectaţi aşa cum se cuvine. Cazinoul oferă “entertainment” celor care îl vizitează şi prin urmare în cazinoul nostru în zilele de marţi şi de sâmbătă sunt organizate diferite spectacole.
Care sunt planurile de viitor ?
Încercăm întodeauna să avem noi şi noi activităţi care să îi atragă pe jucătorii interni şi internaţionali. Astfel că s-a început QPT (Queen Poker Tour), turneu care sperăm noi să se permanentizeze, de asemenea oferim vizitatorilor noştri jocuri extra. Aşa cum am făcut până acum, vom aduce pentru show-urile ce au loc în cazinoul nostru artişti recunoscuţi din ţară şi din străinătate. Din cauza situaţiei economice actuale din România ne îndreptăm foarte mult către jucătorii străini.
Aţi fost afectaţi de criza economică?
Da, se poate spune că ne-a afectat, dar contracarăm acest fenomen prin agresivitatea cu care ne promovăm cazinoul în ţara şi în străinătate şi prin cumpătarea de care încercam să dăm dovadă.
Care este profilul clientului Queen Casino?
Putem spune că avem clienţii care vin în cazinou pentru a se simţi bine, “for fun”, de asemenea avem jucătorii profesionişti care vin să facă bani în cazinou, fie la poker, fie la ruletă sau blackjack, care au strategii de joc. Şi mai avem jucătorii care vin în cazinou pentru că acesta s-a transformat într-un mod de viaţă, vin la noi pentru a socializa, pentru a îşi întâlni prietenii, cunoştinţele.
În ce constă ziua dumneavoastră de muncă?
Ziua mea de muncă are cam 12 ore, pe care le petrec în cazinou, pentru că îmi place să fiu aproape de tot cea ce se petrece şi să rezolv toate problemele ivite de-a lungul zilei.
Ce aţi schimba în industria de gambling ?
Mi-aş dori ca legea să fie mai flexibilă în ceea ce priveşte organizatorii de jocuri de noroc.
Care sunt hobby-urile dumneavoastră?
Pot spune că principialul meu hobby este cazinoul, dar pe lângă asta, îmi place să merg la restaurant, la film cu prietenii, lucruri obişnuite