ICE 2014 în căutare de noi recorduri
decembrie 13, 2013 in Stiri, Wog
Organizatorii lui ICE sunt optimiști și cred că senzaţionala campanie de marketing a lui ICE va ajuta la atingerea celui de-al patrulea an consecutiv de creştere pentru cel mai mare eveniment international de gaming business-to-business. Pentru a realiza acest lucru, ediția din 2014, ce va avea loc pe 4, 5 şi 6 Februarie 2014 la ExCeL London, va trebui să depăşească prezenţa auditată în 2013 la 22.247 de participanți, care în sine a reprezentat o creștere de 4,3% față de 2012, 8,6% față de 2011 și o creștere de 17,8% față de cifrele din 2010.
Jo Mayer, Directorul de Marketing responsabil pentru ICE, a declarat: “Acesta va fi al doilea an al nostru la ExCeL şi noi nu ne odihnim pe lauri. Am înţeles că este nevoie să continuăm investițiile în brandul ICE pentru a ne asigura în continuare fidelitatea expozanților noştri, care vor călătorii în mare parte la Londra din afara granițelor Regatului Unit. Pentru a realiza acest lucru investim puternic în ceea ce este cea mai de anvergură campanie a noastră de până acum, campanie ce va apare în întreaga mass medie internaţională de gaming, precum şi într-o vastă campanie de marketing directă şi în promoții inovatoare ale mass-mediei sociale.
“ICE este unicul eveniment business-to-business care aduce împreună sub un singur acoperiş ambele lumi ale jocurilor de noroc, cea online şi cea offline și singura expoziţie care oferă o perspectivă cu adevărat globală asupra tendinţelor din gaming, 65% dintre expozanţi fiind din afara țării gazdă. Aceste caracteristici unice sunt motivatori cheie în atragerea miilor de profesionişti din gaming care vin la Londra în fiecare an.”