Angelo Barbato, Casino Vesuvius: ”Dacă ne menținem clienții satisfăcuți, cu siguranță mai bine de jumătate din problemă este ca și rezolvată, chiar și în această perioadă dificilă”

februarie 1, 2011 in Interviuri

Antreprenorii Casino Vesuvius au avut o idee revoluționară pentru România. Aplicând modelul jucătorilor mari din industria mondială de profil, aceștia și-au propus în 2003 să deschidă și la Brașov un complex turistic, destinat jocurilor de noroc. Până acum proiectul a fost finalizat în proporție de 66,6%, urmând a fi completat cu inaugurarea hotelului, pentru a le asigura tuturor turiștilor, din toate colțurile țării, toate facilitățile. Într-un interviu acordat revistei ”Casino Inside”, Angelo Barbato,general manager al Casino Vesuvius ne-a descris cum a evoluat compania de-a lungul celor patru ani de activitate, cu ce facilități îi întâmpină cazinoul pe clienți, dar și cum a făcut față noilor provocări, impuse de contextul economic instabil.

Cum a început povestea Casino Vesuvius în România?

Totul a pornit de la o idee antreprenorială în 2003, cand piața era încă propice investițiilor și am decis că ar fi ideal să dezvolt un complex turistic format din hotel, restaurant și cazinou. Deocamdată această structură este realizată în proporție de 66,6%, întrucât hotelul nu este construit deocamdată.

Prin ce se diferențiază cazinoul dumneavoastră de celelalte cazinouri din România? Care sunt principalele atuuri ale lui Casino Vesuvius?

Noi suntem convinși că Vesuvius se diferențiază de toate celelalte cazinouri din Europa tocmai datorită structurii clădirii, care a fost construită în special pentru a susține un cazinou. Totul este realizat întocmai pentru a crea un mediu propice jocului. Atmosfera specială este susținută și de echipa de arhitecți și tehnicieni specialiști, care au lucrat împreună pentru a da forma acestui concept. De asemenea, totul în Casino Vesuvius este de cea mai înaltă calitate… absolut totul!

Cum ați descrie echipa de la Casino Vesuvius?

Echipa Casino Vesuvius este fundamentată în timp, este sudată prin trecerea anilor, pe 16 decembrie împlinim patru ani de la înființare, și este formată doar din profesioniști în arta jocului de cazinou. Politica noastră este susținută de profesionalism, calitate și dragoste pentru joc.

Care este paleta de jocuri pe care o puneți la dispoziția clienților? Vă rog să detaliați.

Oferta noastră de jocuri este diversificată și putem răspunde cerințelor clienților noștri, fie că sunt jucători de American Roulette, Black Jack, Texas Hold’em, joc la care buy-in-ul este 400 de lei, 50 de slot machines de ultimă generație, pentru  amatorii de jocuri electronice, printre care se regăsesc și Dracula, IGT, Baum. De asemenea, avem o serie de jocuri personalizate, precum Vesuvius Stud, o variație a Ultimate Texas, Vesuvius Bonus Poker, o variantă derivată din Three Card Poker cu pariuri adiționale, și Vesuvius Poker, un nou joc incitant, originar din Rusia, care îți oferă posibilitatea să schimbi de la una până la cinci cărți și să cumperi cărți adiționale, mizând pe șansa de a-ți asigura o mână buna și de a-ți garanta plata.

Ce impact a avut criza economică asupra businessului dumneavoastră?

Criza nu ne-a lovit doar pe noi, ci s-a resimțit la nivel mondial, e drept că am fost și noi afectați, dar nu suntem singurii. Luptăm și noi, împreună cu toți ceilalți, în fiecare zi.

Care sunt cele mai mari obstacole pe care le întâmpinați în prezent în desfășurarea activității?

Obstacolele apar tot din cauza crizei. Ce-i drept, am fi fost încântați dacă primeam o mai mare susținere guvernamentală în acest sens, pentru că ne dorim să păstrăm acest complex turistic pe care l-am creat până acum. Mai mult decât atât, existența unui cazinou în orice oraș are o importanță maximă dacă ținem cont de statistici, care arată că 0,3% dintre turiști aleg destinațiile în funcție de existența unui cazinou în zona respectivă.

Care sunt soluțiile și strategia Casino Vesuvius aplicate pentru combaterea efectelor scăderii veniturilor din business?

Soluții nu sunt foarte multe, dar din punct de vedere strategic, urmărim satisfacția clienților. Dacă ne menținem clienții satisfăcuți, cu siguranță mai bine de jumătate din problemă este ca și rezolvată. Restul ține de minimizarea costurilor și de evitarea exceselor.

Care este profilul clienților din Brașov, comparativ cu cei din București și din restul țării?

Nu credem că sunt diferențe semnificative în profilurile jucătorilor sau, cel puțin, nu sunt diferențe care să rezulte din locația unui cazinou, fie el în București, Brașov sau Constanța. Nouă ne place să credem că jucătorii, indiferent de locația unde joacă, sunt ghidați doar de plăcerea jocurilor de casino.

Care sunt cele mai importante realizări ale dumneavoastră și ale Casino Vesuvius de la înființare până în prezent?

Cu un marketing de calitate, adaptat politicilor europene, am reușit să creăm o atmosfera caldă, primitoare, propice jocului, nu doar pentru jucători, ci și pentru cei care vor să petreacă o seara de distracții și de bun gust. Am creat un cumul care să ne ajute să menținem standardul înalt și, în același timp, accesibil tuturor doritorilor de divertisment. Astfel avem un restaurant cu un bufet cald, ce stă la dispoziția tuturor, servicii de calitate, profesionalism de un înalt nivel al întregului staff.

Care sunt planurile dumneavoastră, luând în calcul și realitățile pieței de gambling din România?

Pe agenda viitorului apropiat se numară dezvoltarea slot machines-urilor prin achiziționarea unor aparate electronice de ultimă generație, dar și continuarea finalizării proiectului complextului Vesuvius, prin inaugurarea hotelului ce va completa întreaga structură.