Casino Mirage , un nou inceput
august 4, 2011 in Exclusiv, Stiri
Casino Mirage din Bucureşti se redeschide, iar cu această ocazie am stat de vorbă cu oamenii care fac acest lucru posibil.
Cu ce vine nou Casino Mirage pe piaţa de live, în România?
Sen Mucahit (General Coordinator): În primul rând, Casino Mirage a deschis un concept nou – boutique casino. Pe lângă mese şi aparate, oferim servicii de lux de tip restaurant, VIP sau bufet suedez, cu un bucătar-şef adus de la Londra. Conceptul nou se încadrează în acelaşi profil de experienţă şi servicii calde, extraordinare. De asemenea, suntem în centrul Bucureştiului, iar clientul nostru este uşor abordabil. Avem şi un VIP Room nou, cu intrare şi recepţie separate, pentru discreţie maximă.
Vorbiţi-ne despre echipă…
Mehmet Akin (Administrator): Echipa este una profesionistă, pregătită excelent pentru acest domeniu şi să ofere servicii excepţionale. În acelaşi timp, vrem să organizăm în fiecare lună câte o petrecere de genul Arab Night, Mexican Night şi aşa mai departe, cu motive şi mâncăruri specifice. De asemenea, vrem să modernizăm şi hotelul de deasupra noastră, Ambasador, la nivel de cinci stele.
Poate fi considerat Boutique Casino un compromis, vizavi de criză.
Mehmet Akin: Aş putea spune că da, dar este vorba, mai degrabă, de o soluţie conceptuală. În acest moment al crizei economice, cazinourile supravieţuiesc destul de greu. Astfel, ideea de Boutique Casino înseamnă calitate de top, oferită cu costuri reduse – mai puţin staff, mai puţini manageri. Şi chiar dacă avem mai puţini oameni, aceştia sunt dintre cei mai buni.
Care sunt aşteptările pentru 2011?
Mehmet Akin: Vrem să ne ocupăm cât mai mult de marketing prin petreceri şi tipurile de joc. Suntem mai flexibili cu privire la cererile clientului, deoarece clientul de cazinou este foarte dificil. Vrem să combinăm stilurile chinezeşti, turceşti şi israeliene într-un singur cazinou.
Care este minimul şi maximul pariurilor?
Mehmet Akin: La ruletă minimul este de 1 euro, iar maximul de 300. La Blackjack avem o masă cu 5 euro minim, şi maxim 1.000, şi alta cu 15 euro minim, şi 2.000 maxim. Vom avea şi o loterie al cărei premiu va fi un BMW Seria 3 Full Option.
Domnule Girgin, spuneţi-ne de ce aţi ales România şi care sunt aşteptările dvs.?
Hakki Girgin (Casino Manager): Cu 10 ani în urmă am venit în România, la Marriott. Acum doi ani m-am mutat aici, iar apoi am mai lucrat la Sofitel şi alte cazinouri. Recent, am venit aici. Cu privire la Mirage, aşteptăm cât mai multă lume să-şi încerce norocul, dar să încerce şi mâncarea. Jobul meu înseamnă să verific tot ce mişcă, dar şi să comunic cu stafful şi vizitatorii.
Care este metoda dvs. de a face fericit clientul?
Kanat Celik (Casino Manager): Secretul este să nu priveşti lucrurile din punctul tău de vedere, altfel vei greşi, trebuie să te pui în locul clientului şi să rezolvi orice cerinţă a acestuia, pentru a reveni. Ospitalitatea şi entertainmentul sunt vitale. Dacă ele sunt de top, vei auzi mulţi oameni că preferă Casino Mirage.
Domnule Sengul, cum aţi început în lumea cazinourilor?
Bora Sengul (Finance Manager): Am intrat în domeniu la vârsta de 18 ani, iar primul meu job a fost de casier. Am lucrat multă vreme în Turcia, Cipru, Israel şi America Centrală, în Guatemala mai exact. La Casino Mirage, după cum spune şi poziţia mea, am grijă de bani (Râde). Adică să ţin costurile la un nivel cât mai mic şi să mă asigură că avem taxele plătite la timp.