UltraPlay a înregistrat o cerere ridicată a suitei sale de pariuri eSports
octombrie 30, 2017 in Gambling, Gambling Europa, Stiri, Wog
Furnizorul de iGaming din Bulgaria, UltraPlay, a anunțat o cerere ridicată a suitei sale de pariuri eSports pe piața europeană. După cele mai recente integrări de pariuri eSports pe fast2play, BetArena Interactive, BetOnline.ag și multe alte site-uri de gaming online, UltraPlay introduce Master Mazuma – un brand dedicat de pariuri dedicat complet eSports, precum și Mfcasinos.com – site-ul de pariuri sportive care oferă și jocuri de cazino.
David Cohen, Manager la Master Mazuma a comentat: „Pentru că dorim să devenim cel mai important operator de pariuri eSports din Europa și chiar mai mult decât atât, cu parteneriate-cheie pe piețele de bază, alegem eSports de la UltraPlay ca fiind soluția noastră cheie, aceasta incluzând cea mai largă acoperire a jocurilor de pe piață în prezent. Acest lucru va răspunde în mod adecvat tuturor cerințelor jucătorilor și dorinței de a avea o experiență premium de betting cu eSports.”
Oferind soluții de betting adaptate scopurilor fiecărui client, UltraPlay a creat o echipă specială de tranzacționare care va fi responsabilă doar de operațiunile Master Mazuma. Echipa de tranzacționare UltraPlay va fi implicată într-o gamă largă de activități, acoperind o serie de turnee internaționale, precum și cele mai populare jocuri urmărite de milioane de spectatori și de pariori de pe tot globul.
Împreună cu echipa Master Mazuma, care deține cunoștințe solide de marketing în domeniul cazinourilor și a pariurilor sportive și are o abordare comercială inovatoare, UltraPlay va îmbunătăți experiența de betting a utilizatorilor eSports oferind soluții avansate de betting. Master Mazuma a început, de asemenea, să publice actualizări eSports pe blogul lor de pe site. Brandul intenționează să ofere o gamă largă de promoții, bonusuri și programe de loialitate pentru a atrage mai mulți jucători și a-și stabili poziția de lider pe piață.
Pe de altă parte, Mfcasinos.com combină ofertele de cazino și de pariuri sportive, cu un accent special pe secțiunea eSports. Brandul a înregistrat deja rezultate excelente în ceea ce privește jucătorii activi și pariurile plasate pe cele mai populare jocuri, cum ar fi Dota 2, Counter-Strike și League of Legends.
Krasimir Kostov, directorul de vânzări al UltraPlay, a adăugat: “Suntem încântați să le urăm bun-venit celor două noi branduri de iGaming în familia noastră și să le oferim suita de pariuri eSports de neegalat, oferită de soluțiile tehnologice și de echipa de tranzacționare UltraPlay. Credem că eSports este un punct pe care se focalizează jucătorii din noua generație și continuăm să lucrăm pentru a oferi clienților noștri produse premium.”